الاثنين، 25 فبراير 2013

اسرار البنات الحلقة 7


هناك تعليق واحد:

مسلسل اسرار بنات-اسرار صغيره يقول...


ملخص احداث الحلقة 7

لميس ترسل صور علي لعايشه
ورشا خانوم تحذر عايشه وتقولها اتركي نور لحالها
امين يرى السي دي ويعرف ان عايشه هي اللي كسرت ايدها

امير بيك يتصل بوالدة سمير عشان شغل ولكنها تقوله " عندي شغل كتير ومو راح اقدر"
يذهب امير بيك لمكتبها عشان يشرحلها موضوع الشغل

نور تشترك في مسابقة الغناء ويعجب بها الجميع وتغار عايشه منها

اروى تجبرها والدتها بالذهاب الى الدكتور النفساني بسبب حالتها النفسية وزيادة وزنها

نور ترسل رساله لسمير على تويتر ليقابلها بالحديقة
ويذهب سمير لنور وتسأله نور " شو عم تعمل هون؟ "
ويقولها " علي بوشين وامين مجنون"
وتعرف نور ان اللي بيراسلها على تويتر سمير مو علي

عايشه تامر لميس بانها تتصل بشيرين وتقولها تعالي وتروح شيرين وتقولها "راح اخلي مصمم مشهر يشوف التصاميم تبعك"

علي وعائلته يذهبون لمنزل نور
عايشه ترسل الصور لنور ونور تعتذر لعائلة علي انها مريضه ولازم ترتاح

تذهب نور المدرسه وتتخانق مع علي بسبب الصور ويقولها علي " انا بحبك وانتي بتحبيني ومعجبه فيني"
ترد عليه نور "انا كنت معجبه باللي بتكتبه "
يقولها انا ما كتبت شئ اكيد امين عشان يفرق بينا
تقول نور لا "سمير "

تذهب نور لتعتذر لسمير وتعرف انها وصلت لتصفيات مسابقة الغناء
ولكن يتخانقوا وتقوله "انا اعمل اللي بدي اياه"